Informasjon om fakturering av medlemsavgift og videre oppfølging av dette.

Kjære medlemmer ved Røykenbadet!

 Status pr desember:

Røykenbadet har nå brukt det nye kassa- og medlemssystemet i godt over 3 måneder og vi er så langt veldig fornøyd med begge deler! Dere som deltar på gruppetimer har også fått nytt bookingsystem som ble tatt i bruk rett før jul. Så dette lover godt for det nye året.

Hva skjer videre:

Vi har engasjert selskapet Crone AS for å hjelpe medlemmer som har utestående betalinger på plass. Røykenbadet har dessverre ikke kapasitet til å besvare henvendelser vedrørende utsendte brev fra Crone, så vi ber om at slike henvendelser skjer direkte til Crone på telefon 24 07 63 00.

Vi minner om at hvis det er feil på selve fakturaen, så vennligst ta kontakt via epost til kundefaktura@roykenbadet.no

 

Vi benytter anledningen til å ønske alle medlemmer og kunder et riktig godt nyttår!

 

Med vennlig hilsen

 

Røykenbadet

Posted in Ukategorisert.