Koronasituasjonen er som alle vet veldig uoversiktlig, og vi vet ikke nøyaktig når vi kan åpne igjen. Vi velger (som i mars) å fryse alle medlemskap så lenge Røykenbadet holder stengt.
Vi vil sørge for at den perioden du ikke får benyttet Røykenbadet skal du heller ikke bli fakturert for når vi åpner dørene igjen og starter fakturering. Med andre ord, så lenge Røykenbadet er stengt vil du ikke motta fakturaer fra oss.
Under svarer vi på noen hyppig stilte spørsmål knyttet til ditt medlemskap og betaling.
Spørsmål 1. Hva med den faktura/avtalegiro som jeg har fått med forfall 20.11.20?
Vi anbefaler at du betaler faktura som forfaller den 20.11.20.
Medlemskapet ditt på Røykenbadet betaler du forskuddsvis, det vil si at faktura med forfall den 20.11.20 er for medlemskap i desember.
Spørsmål 2. Ja men da har jeg jo betalt for et produkt jeg ikke får benyttet?
Ja det er riktig, men vi vil sørge for at den perioden du ikke får benyttet Røykenbadet, skal du heller ikke bli fakturert for når vi åpner dørene og starter fakturering igjen.
Spørsmål 3. Jeg har kjøpt timer med Personlig Trener. Hva skjer nå?
Vi vil fryse gyldighetstid på alle PT-timer tilsvarende den perioden Røykenbadet holder stengt.
Dersom du har delbetaling anbefaler vi at du betaler faktura med forfall 20.11. Har du mottatt flere delbetalingsfakturaer med forfall fremover i tid, ta kontakt med oss så endrer vi forfall på disse over telefon.
Spørsmål 4. Jeg har klippekort og/eller gavekort, og hva skjer med de?
Vi fryser disse i den perioden vi holder stengt slik at gyldighetstiden økes tilsvarende den perioden vi har stengt.
Vi håper vi snart sees igjen.
Beste hilsen
Alle oss på Røykenbadet