Viktig informasjon til alle Røykenbadets medlemmer!

Vi på Røykenbadet har nå kommet frem til at vi er nødt til å bytte vårt medlemssystem, ettersom det har vært uforholdsmessig mye feil på fakturering til medlemmene våre. Vi beklager på det sterkeste at dette har ført til mye frustrasjon hos dere.
Vi har også blitt møtt med mye forståelse i denne tiden fra veldig mange av våre kunder, og dette setter vi selvfølgelig veldig stor pris på.

En slik operasjon med bytte av system vil bli både tidkrevende og ressurskrevende, men vi håper å gjøre dette så skånsomt for dere som mulig.
Vi ber om deres forståelse for situasjonen vi er kommet i og håper dere kan vise oss enda litt mer tålmodighet.

Det var flere av dere som sendte mail til kundefaktura@roykenbadet.no ved forrige fakturering. Mange fikk beklageligvis sent svar, men grunnen til dette er at vi ikke ante at det skulle være så mye feil på disse fakturaene. Vi hadde dessverre ikke nok ressurser til å følge opp dette i etterkant. Det er nå dedikert en person som skal svare på henvendelser fortløpende til vi er oppe og går med nytt system i august.

Dette er hva vi nå henstiller dere til å lese og følge mht fakturaer:
• De av dere som har ventet med å betale faktura dere fikk tilsendt;
o Betal den faktura dere har mottatt og juster summen på faktura til den dere mener er korrekt ift det dere har bestilt. Vi vil korrigere dette internt i etterkant. Slik det er nå kommer det ikke til å bli sendt kreditnotaer på det som har blitt feil da vi tror at dette kommer til å generere ytterligere feil, dessverre. Trenger De derimot en kreditnota så ta kontakt så skal vi sende en kopi av vår interne kreditering.
• Vi har oppdaget at mange av våre kunder dessverre ikke har fått faktura fra oss og disse fakturaene vil nå bli sendt ut. Skulle det være feil på de, eller at dere har fått faktura for samme periode tidligere, så vær snill å henvend dere på kundefaktura@roykenbadet.no. Dette vil bli rettet opp.
• Det vil bli sendt faktura på mail for de som har sin mailadresse registrert hos oss, for de som ikke har registrert mailadresse kommer den på papir i posten.
• Nedbetalingsavtale er mulig, ta kontakt på kundefaktura@roykenbadet.no for å få ordnet dette.
• Vi er i forbindelse med ny leverandør av medlemssystem også nødt til å etablere ny avtalegiroavtale med banken pga nytt kontonummer for innbetalinger.
• NB! De av dere som har opprettet avtalegiroavtale allerede blir dessverre nødt til å opprette nye avtaler når nye fakturaer blir sendt ut fra nytt medlemssystem.
Mao – Obs obs, nytt kontonummer på ny faktura

Vi håper at denne prosessen med skifte av medlemssystem skal gå så skånsomt som mulig.

Ha en fortsatt god sommer.

Beste hilsen,

Oss på Røykenbadet.

Posted in Ukategorisert.