Du lurer sikkert på hva som skjer med medlemskapet ditt eller andre produkter du har kjøpt nå som vi har stengt?
Siden situasjonen er så uoversiktlig og vi ikke vet nøyaktig når vi kan åpne igjen, velger vi å fryse alle medlemskap så lenge Røykenbadet holder stengt.
Spørsmål 1. Hva med den regningen/avtalegiroen som du har fått med forfall 20.3?
- Denne må du betale som normalt.
- (du betaler alltid forskuddsvis for kommende måned)
Spørsmål 2. Ja men da har jeg jo betalt for et produkt jeg ikke får benyttet?
- Ja det er riktig, men vi vil sørge for at den perioden du ikke får benyttet Røykenbadet, skal du heller ikke bli fakturert for når vi åpner dørene og starter fakturering igjen.
- Med andre ord, så lenge Røykenbadet er stengt vil du ikke motta flere fakturaer fra oss
Spørsmål 3. Jeg har kjøpt timer med Personlig Trener. Hva skjer nå?
- Vi vil fryse gyldighetstid på alle PT-timer tilsvarende den perioden Røykenbadet holder stengt.
- Dersom du har delbetaling må du betale faktura med forfall 20.3. Du vil ikke motta flere fakturaer så lenge Røykenbadet er stengt
Spørsmål 4. Jeg har klippekort og/eller gavekort, og hva skjer med de?
- Vi fryser disse i den perioden vi holder stengt slik at gyldighetstiden økes tilsvarende den perioden vi har stengt.