Kjære medlem ved Røykenbadet.
Vi har nå skiftet medlemssystem, og for deg som medlem er det viktig å være obs på følgende:
• De medlemmer som ennå ikke har mottatt faktura fra Røykenbadet etter oppstart, vil få disse tilsendt på e-post/papir i løpet av uke 33/34, altså nå en av dagene.
• De medlemmer som skal betale for perioden juli, august og september, vil få disse tilsendt på e-post/papir fortløpende fremover, fra og med uke 34.
Hvis alt går som det skal, og dere får opprettet avtalegiro, så vil første trekk på din avtalegiro være mulig den 20/9 for medlemsavgift for perioden oktober.
Ved feil på faktura:
Vi har dessverre ikke kapasitet til å ta imot henvendelser på telefon og ber deg derfor sende en e-post til: kundefaktura@roykenbadet.no
Vi beklager ulempene dette har påført deg som medlem, og vi ser frem til å få orden på dette en gang for alle!
Med vennlig hilsen
Røykenbadet